kene marah WEE :D

10.33 pm ( 14.3.2011 )
ayat dia cam gampangg kann :)
wee , sorry lha yangg . HAHA .
kadang kadang bace ayat you time you marah . lawak juga yee :)
eh eh . aku sayang kau lha gedik . tamao haa mara mara .:)
wee . suke kene mara .
tuh lha kau aien , sape suro buad perangai .
kann , tngok bunceet marah !! haiyyo .
lepas dha mara . kami saling , sayang mnyayangi . woah . gila lha ayat aku kann .
wee :D
kau ade ? takde kann . haa , aku sayang dye , dedswhy lha dia marah aku kann .
tapi ayat panas lha gila , hish kau nih
kau tahu dia marah aku sebab apee ?
  • sebab aku tak call dia .
  • sebab aku asik online jee .
  • sebab aku tak pentingkan dia .
  • sebab aku tak rep text dia .
cekik darah towl lha kann .
pijak mao ? woach , gengster bolee lha kann ,
HAHA . hari nih , emang tabole nak series time dye marah ouh !!
HAHA .  sebab mood : adee baik :)
tamao mara , mao jadi air yang tenang . !
woah . gila lha hari nih . sorry dear .
ILOVEYOU .

No comments: