TERPAKSAsayapergiTINGGALKANawak

lamee suda aien knal BOY . and now smpai mase nyee tox aien setia ngan balak aien . aien tahu BOY still sayangkan aien . tu lha orang cakap . satu hari nanti orang yang kite sayang , mesti tinggalkan kita jugak kan ? boy comel, kachak , hemsem . bnyak pompan bolee pikat kan . aien and boy . tak same taraf . aien pum sayang boy jugak , tapi aien breax ngan boy bukan sengaja okee .
boy nih baik , so boy cari lha awek yang same taraf ngan diri boy okee ?
cantik , sopan , kenal boy , faham boy lebih dari aien . lagy pum aien tak knal diri boy sepenohnye kann .
aien da adee MUHD ASROL BIN ILIAS . dye dha jadi milik aien .
sorry sebab saya mainkan perasaan awak :)
selama saya coup dngan awak ? saya tahu awak juga ade perempuan kan ?
jadi , jngan tipu diri sendiri . kerana saya , TAK MAKAN AYAT lelaki :D
diri saya , adalah diri saya . dan diri awak adalah diri awak . terime kasih sebab awak dah menjaga diri saya dan mnyayangi diri saya :(
saya terpaksa pergi tinggalkan awak okey , hati saya sudah d'miliki oleh seseorang , yang betol sayangkan saya . yang boleh jaga saya lebih dari awak . yang same taraf dengan saya .
sorry . IMISSYOU .

No comments: